آغاز فعالیت 6 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جدید در فارس


آغاز فعالیت  6 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جدید در فارس

شیراز – رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز فعالیت ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جدید در ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر وحید حسینی صبح پنجشنبه در مراسم آغاز به کار ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جدید در فارس با بیان اینکه برای خرید این ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اورژانس و وزارت بهداشت هزینه شده است، گفت: برای خدمات رسانی بهتر و سریع تربه مردم استان فارس قرار است ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهرستان‌های سپیدان- لامرد و فیروزآباد انتقال یابد و ۳ دستگاه آمبولانس هم به شهرستان‌های قیروکارزین-سروستان و کازرون اعزام شوند.

در ادامه دکتر محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس فارس هم با اشاره به اینکه ورود این ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس می‌تواند کمک بزرگی برای اورژانس فارس باشد گفت: اورژانس استان روزانه با بیش از ۵ هزار تماس و بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ مأموریت در هر روز هنوز نیاز به آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: ۲۱۲ پایگاه اورژانس در استان فارس فعال هستند که برای خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر به هم استانی‌ها راه اندازی بیش از ۱۰۰ پایگاه اورژانس در برنامه ریزی‌های آینده اورژانس فارس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی