رفع مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود


رفع مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از رفع مشکلات مسکن ایثارگران و رزمندگان استان خبر داد و گفت: رفع مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات مسکن رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: نظام و انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثارگری، جهاد و شهادت ضمن خنثی کردن ترفند و توطئه‌های دشمنان با اقتدار روزافزون به مسیر خود ادامه می‌دهد.

استاندار بوشهر تأکید کرد: حمایت از ایثارگران که در ۸ سال دفاع مقدس در برابر دشمنان نظام اسلامی ایران ایستادند و پیروزی را برای ایران اسلامی رقم زدند یک ضرورت است و نباید در حل مشکلات آنان کوتاهی شود.

وی با تأکید بر تسریع در تأمین زمین و ساخت مسکن پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرها و روستاهای استان خاطر نشان کرد: باید حداکثر تا ۱۵ ماه مشکل مسکن رزمندگان شناسایی شده برطرف شود.

محمدی‌زاده ضمن اشاره به پیشکسوتان دفاع مقدس که از مشکل مسکن رنج می‌برند تصریح کرد: مشکلات مسکن پیشکسوتان دفاع مقدس شناسایی شده، باید با مدیریت بنیاد مسکن و سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حماسه ماندگار و جاوید خلق کردند اظهار داشت: رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی با گذشت از همه امور دنیوی وارد جبهه‌های عملیاتی شدند و از انقلاب و مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه حل مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس در همه زمینه‌ها باید در اولویت قرار گرفته شود گفت: این رزمندگان با حماسه‌آفرینی و جانفشانی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین اشغال شود و اکنون نباید از مشکل مسکن در عذاب باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج