طرح بهسازی فضاهای روستایی شهرستان بروجن 30 میلیارد ریال نیاز دارد


طرح بهسازی فضاهای روستایی شهرستان بروجن 30 میلیارد ریال نیاز دارد

شهرکرد- فرماندار بروجن گفت: اجرای طرح بهسازی فضاهای روستایی در این شهرستان به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

فتاح کرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در سال‌جاری ۸ طرح عمرانی برای اصلاح و بهسازی فضاهای روستایی در شهرستان آماده شده است.

وی افزود: اجرایی شدن طرح بهسازی فضاهای روستایی در شهرستان بروجن به توسعه روستایی، کاهش نرخ مهاجرت، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت خانوارها و بازگشت معکوس روستاییان از شهرها به روستاها کمک می‌کند.

کرمی به اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و بهسازی راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری و یک‌هزار میلیارد ریال برای بازنگری و تکمیل طرح‌های هادی روستایی در سفر رئیس‌جمهور به استان اشاره و تصریح کرد: سهم شهرستان بروجن از این اعتبارات مشخص، جذب و هزینه می‌شود.

وی تکمیل طرح‌های هادی روستاهای شهرستان بروجن را ضروری دانست و یادآور شد: با توجه به توان مالی ضعیف دهیاری‌ها، انتظار می‌رود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری حمایت بیشتری از اجرای طرح‌های هادی روستاهای این شهرستان داشته باشد.

کرمی تأکید کرد: توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته و غیربرخوردار در مناطق مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری مانند روستاهای شهرستان بروجن از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غافل‌گیری جدید اپل برای طرفدارانش؛ عرضه آیپد پرو 2024 با تراشه M4 و طعم هوش مصنوعی!