وحدت بین تسنن و تشیع اکسیری برای خنثی سازی توطئه‌ها است


وحدت بین تسنن و تشیع اکسیری برای خنثی سازی توطئه‌ها است

تایباد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: وحدت بین تسنن و تشیع در خراسان اعتقادی است و این وحدت اکسیری برای خنثی سازی همه توطئه‌ها علیه اسلام و کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری ظهر سه شنبه در جمع متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرستان‌های تایباد، فریمان، ریوش، قدمگاه، جغتای، خرو اظهار کرد: وحدت بین شیعه و سنی در تایباد وحدتی اعتقادی و دلی است و این وحدت باعث افتخار ما است.

استاندار خراسان رضوی افزود: همه آنچه نیاز ما از مادیات و معنویت است، از وحدت تأمین می‌شود و اگر وحدت دچار خدشه شود، امنیت و آرامش ما دچار خدشه و اگر امنیت و آرامش نبود، سایر نعمات خداوند نیز تحت تأثیر گذاشته می‌شود.

وی تاکید کرد: هرگاه رابطه بین مسئولین نظام اسلامی و مردم عمیق می‌شود، دشمن نگران می‌شود و دسیسه می‌کند. فلسفه استقرار نظام اسلامی، تعالی ارزش‌ها با اتکا به ارزش‌های اسلام است، نظام اسلامی زمینه‌های لازم را برای تکامل انسان‌ها فراهم می‌سازد. بدیهی است که ما باید وحدت و امنیت داشته باشیم و رابطه بین مردم و مسئولین تحکیم شود.

نظری با بیان اینکه شرایط برای خدمتگزاری مسئولین و حضور مردم برای حرکت به سمت تعالی و تکامل فراهم است، گفت: علیرغم حضور تمام قد وابستگان به استعمار، اسرائیل در اغتشاشات اخیر، در استان خراسان رضوی با اتکا به حضور مردم شاهد هیچ اتفاقی نبودیم و این حاصل نعمت وحدت است که جای شکرگزاری دارد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: پیشرفت، رشد و تعالی مادی و معنوی در سایه وحدت قطعاً محقق خواهد شد و با اتکا به برکات خدای متعال و حضور مردم در صحنه این پیشرفت را شاهد خواهیم بود ولی باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم.

وی در خصوص نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در کشور ما واگذاری زمین مراحل بسیار پیچیده‌ای دارد اما مسئولین مربوطه با روحیه جهادی و درک نیاز مردم در یک بازه زمانی فشرده زمین مورد نیاز را تأمین کردند. مسکن موضوعی بسیار مهم در معیشت مردم است، اگر کاری دولت برای معیشت مردم قصد انجام دارد، مهم‌ترین مؤلفه تأمین مسکن است و ما تلاش مضاعف برای این خدمتگزاری را داریم.

نظری تصریح کرد: با واگذاری زمین به سرعت زیرساخت لازم برای آغاز پروژه توسط شهرداری‌ها انجام می‌شود، اما کار اصلی بر عهده مردم است. حضور متقاضی در ساخت اهمیت زیادی دارد و تاکید ما هم بر همین بود. هر نهضتی با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه زمین‌ها برای ساخت دو واحد مسکن تحویل و امیدواریم قبل از تابستان سال آینده واحدها برای استفاده آماده باشد، گفت: از ۴۰۰ هزاز واحد نهضت ملی مسکن حدود ۱۰۰ هزار مسکن روستایی، ۶۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، ۶۰ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر بجز شهر مشهد که در این بخش حدود ۲۰ هزار واحد کار آغاز شده و الباقی در شهرستان مشهد ساخته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!