اجرای 162 ویژه برنامه در کانون‌های پرورش فکری لرستان


اجرای 162 ویژه برنامه در کانون‌های پرورش فکری لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: همزمان با هفته ملی کودک، ۱۶۲ ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و ... در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محمدی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک در لرستان اظهار داشت: هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۱ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از روز شنبه ۱۶ مهر آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۲ مهر ادامه می‌یابد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است در این هفته برنامه‌های گسترده‌ای در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سطح استان با مشارکت سایر نهادها و هم‌افزایی با تمام دستگاه‌ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به محدود شدن برنامه‌های هفته ملی کودک در دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا عنوان داشت: امسال همه مراکز ثابت و سیار استان با تمام ظرفیت‌های موجود، ویژه برنامه‌های متنوعی را با محوریت «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها برگزار خواهند کرد.

محمدی بیان داشت: بیش از ۱۶۲ ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی در هفته ملی کودک در همه مراکز استان برگزار خواهد شد و کودکان در سراسر استان می‌توانند از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با مراجعه به مراکز کانون، از این برنامه‌های متنوع بهره مند شوند.

وی گفت: عضویت رایگان در روز ۱۶ مهر، ویژه برنامه «به کودکی سلام»، جشن آغاز هفته ملی کودک با حضور حداکثری اعضا و دانش آموزان در همه مراکز، دیدار کودکان با مسئولان و چهره‌های شاخص در مرکز استان و شهرستان‌ها، دیدار اعضا با مسئولین ارشد استان، اجرای نمایش شاد در خرم آباد، الشتر و بروجرد، برپایی ایستگاه نقاشی و سفال، برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای اعضا و مربیان در مراکز، آفرینش‌های ادبی «صبحی با واژه ها» ویژه برنامه نشست‌های شاعرانه، نشست با حضور شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان و کودکان شاعر و نویسنده، مراکز «صبحی با حافظ» نشست شاعرانه، شعرخوانی اعضا از اشعار حافظ از جمله برنامه‌های کانون استان لرستان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اظهار داشت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی لرستان در روز ۲۰ مهرماه با حضور راه یافتگان به این مرحله برگزار خواهد شد.

محمدی گفت: ۲۷ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۱۷ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت‌های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای سراسر استان ارائه می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)