34 پایگاه بسیج چهارمحال وبختیاری به نمایشگاه استانی اسوه راه یافت


34 پایگاه بسیج چهارمحال وبختیاری به نمایشگاه استانی اسوه راه یافت

شهرکرد_ فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۴ پایگاه از حوزه‌های مقاومت بسیج استان به نمایشگاه استانی طرح اُسوه راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی‌محمد اکبری عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه طرح اسوه استانی بسیج بیان کرد: چهارمین نمایشگاه طرح اسوه به‌منظور ارزیابی پایگاه‌های نمونه و اُسوه بسیج در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ بین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در هفته مقاومت برگزار شد.

وی افزود: در ارزیابی‌های مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تعدادی از پایگاه‌های شرکت‌کننده به‌عنوان اسوه و نمونه کشوری انتخاب می‌شوند.

اکبری تصریح کرد: در این غرفه‌های نمایشگاهی، عملکرد پایگاه‌های بسیج در راستای همان قرارگاه‌های ۹ گانه در اختیار سازمان بسیج و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با رویکرد مسجدمحوری ارائه و برگزار شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج استان فعالیت‌های مطلوبی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی داشته‌اند.

غلامعلی حیدری به فعالیت پایگاه‌های اُسوه بسیج در چهارمحال و بختیاری اشاره و تأکید کرد: در عرصه اشتغال‌زایی به‌ویژه اشتغال خانگی و فرهنگی کارهای ارزشمند و خوبی همراه با جذابیت و نوآوری انجام شده است.

وی اظهار داشت: برنامه‌های تعطیلات تابستانی بسیج هم توانسته جمعیت خوبی از جوانان و نوجوانان را جذب کند و ایجاد اشتغال داشته باشد.

حیدری بیان کرد: برنامه‌های اجرا شده در پایگاه‌های بسیج اُسوه در چهارمحالو بختیاری نتایج مطلوبی داشته و باعث جذب نوجوانان و جوانان فراوانی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3