شرکت 136 هنرمند در ششمین جشنواره هنری فانوس


شرکت 136 هنرمند در ششمین جشنواره هنری فانوس

همدان- دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان گفت: ۱۳۶ هنرمند در بخش‌های مختلف ششمین جشنواره هنری فانوس شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ینگجه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین جشنواره هنری فانوس با موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن در ۲۲ رشته هنری و در ۵ بخش اصلی و یک بخش ویژه استانی با محوریت زندگی و سیره سرلشگر شهید حاج حسین همدانی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۶ هنرمند در بخش‌های مختلف ششمین جشنواره هنری فانوس شرکت کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۵۰ نفر خانم و ۸۶ نفر آقا هستند که در جمع، ۳۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند و این تعداد نسبت به دوره قبل جشنواره رشد خوبی داشته است.

دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تعداد ۲۱ اثر در این بخش نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ینگجه با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیأت انتخاب و داوران در حال بررسی و داوری است، اضافه کرد: اختتامیه جشنواره در ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود و ضمن تجلیل از هنرمندان برگزیده، آثار برتر هر بخش به جشنواره ملی فانوس که آبان ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، ارسال خواهند شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده