ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری مورد توجه جدی قرار گیرد


ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری مورد توجه جدی قرار گیرد

شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از ظرفیت‌های گردشگری خدادادی فراوان در حوزه‌های مختلف برخوردار است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به‌گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی صبح دوشنبه به‌مناسبت هفته گردشگری در بازدید از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان در بخش‌های طبیعی، تاریخی، ورزشی و تفریحی زمینه حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی فراوانی را در این استان فراهم می‌کند.

وی افزود: به‌همین منظور تقویت زیرساخت‌های گردشگری در نقاط شهری، روستایی و عشایری شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: افزایش هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و اردوگاه‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری نقش مستقیم در افزایش جذب و پذیرش مسافران و گردشگران داخلی و خارجی دارد.

وی یادآور شد: برای تحقق سریع‌تر اهداف توسعه گردشگری باید از ظرفیت و توانمندی بخش‌های خصوصی، دولتی، نیمه‌دولتی و بنیادهای ملی بهره‌گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: توسعه گردشگری از مهم‌ترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در استان و رسیدن به رشد اقتصادی است.

وی اظهار داشت: احیای میراث‌های فرهنگی ناملموس در چهارمحال و بختیاری و انتقال آن به نسل‌های آینده به‌طور خاص در دستور کار باشد.

حسین‌میرزایی بیان کرد: توجه به صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تقویت آموزش‌ها در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری در تحقق اهداف مرتبط با مشاغل خانگی تأثیرگذار است.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری جزو دستگاه‌های اجرایی مؤثر در پیشرفت و تعالی استان به‌شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!