مشکلات منظریه شهرکرد با مانورهای چندمنظوره رفع می‌شود


مشکلات منظریه شهرکرد با مانورهای چندمنظوره رفع می‌شود

شهرکرد_ سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات محله منظریه شهرکرد با انجام مانورهای چند منظوره رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو کیانی شامگاه یکشنبه در بازدید میدانی خبرنگاران از محله منظریه شهرکرد بیان کرد: برای رفع مشکلات این محله انجام عملیات خاک‌برداری، تسطیح معابر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، سامان‌دهی فضای سبز و زباله‌ها و آسفالت معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی اتصال جاده منظریه به کمربندی شمالی شهرکرد را یکی از خواسته‌های به‌حق مردم دانست و افزود: در این راستا ۱۱ هزار مترمکعب عملیات خاک‌برداری، زیرسازی، روسازی و آسفالت جاده انجام شده و تا روزهای آینده قابل بهره‌برداری است.

کیانی تصریح کرد: در سال‌های گذشته با کاهش فشار آب، تأمین آب آشامیدنی برای طبقات بالا در ساختمان‌های بلندمرتبه منظریه با مشکل مواجه می‌شد که این مشکل با اجرای طرح پدافند غیرعامل آب‌رسانی اضطراری در سال گذشته رفع شد.

وی یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با حضور وزیر کشور در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، محله منظریه به شهرداری شهرکرد تحویل شده است.

کیانی چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های زلزله‌خیز در کشور اعلام و تأکید کرد: تلاش می‌شود تا ساخت و سازها در نقاط مختلف استان به‌ویژه مناطق جدید مانند محله منظریه مطابق با استانداردهای آئین‌نامه‌ای انجام شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد نیز گفت: ابتدای سال‌جاری با همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در محله منظریه جمع‌آوری شد.

عبدالصادق نجفی بیان کرد: در این مدت سه زمین ورزشی هر کدام به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع تسطیح، آسفالت و در اختیار ساکنان منظریه گذاشته شد.

وی اظهار داشت: به‌زودی در یک زمین ورزشی در مجاورت مسجد امام هادی (ع) منظریه به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع چمن مصنوعی اجرا و تا قبل از دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

نجفی به کاشت ۶ هزار اصله نهال از سال گذشته در محله منظریه اشاره و تصریح کرد: جمع‌آوری زباله و حمل‌ونقل عمومی هم‌اکنون از سوی شهرداری در این محله انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول