توزیع بدون واسطه روغن موتور در استان بوشهر دنبال می‌شود


توزیع بدون واسطه روغن موتور در استان بوشهر دنبال می‌شود

بوشهر- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: توزیع بدون واسطه روغن موتور در استان بوشهر دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله کشاورز صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از توزیع روغن موتور بدون برچسب قیمت در سطح بازار استان بوشهر جلوگیری می‌شود.

وی افزود: همه واحدهای صنفی عرضه‌کننده روغن موتور اعم از واحدهای خرده‌فروش و صنوف تعویض روغنی، نسبت به نصب برچسب قیمت مصرف‌کننده با لحاظ سود و هزینه‌های مصوب و صدور فاکتور معتبر اقدام کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: توزیع بدون واسطه کالا و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه روغن موتور در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: از طریق سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای افزایش سهمیه‌های استان و همچنین ممانعت از فروش اجباری و تحویل کالای کم مصرف که روند فروش کندی دارند، توسط واحدهای تولیدی به نمایندگان استان، پیگیری و اقدام لازم خواهد شد.

کشاورز اضافه کرد: به منظور شفافیت توزیع روغن موتور در سطح عرضه همه واحدهای صنفی نسبت به ثبت اطلاعات خرید و فروش خود در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی