22 هزار واحد کارگری در بوشهر فعال است/ نظارت بر کارگاه‌های پرخطر


22 هزار واحد کارگری در بوشهر فعال است/ نظارت بر کارگاه‌های پرخطر

بوشهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اجرای نظارت‌های مستمر بر واحدهای کارگری استان گفت: ۲۲ هزار واحد کارگری در استان بوشهر فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بهبود فعالیت‌های کارگری تلاش‌های گسترده‌ای در استان بوشهر صورت گرفته و برنامه‌های ویژه‌ای را داریم.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵ گروه بازرسی برای اجرای گشت در سطح استان خاطرنشان کرد: گشت ویژه بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان بوشهر در دستور کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا گروه‌های بازرسی در مناطق ویژه اقتصادی، شهرک‌ها و کارگاه‌های صنعتی و اصناف کارگری مشغول به فعالیت است.

اجرای گشت‌های ویژه بازرسی

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۲ هزار واحد کارگری در استان بوشهر اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازرسی از واحدهای کار است که به صورت مستمر در حال بازرسی هستند.

کشاورزی با اشاره به اجرای گشت‌های ویژه بازرسی از کارگاه‌های پرخطر با همکاری ۲۵ گروه تصریح کرد: سالانه بیش از ۱۰ هزار بازرسی از واحدهای کارگری در استان بوشهر انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کارگاه‌های دارای بیش از ۲۵ نفر کارگر باید تأییدیه کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار را بگیرند اضافه کرد: دوره‌های آموزشی برای کارگران و کارفرمایان برای آشنایی مقررات و آئین‌نامه‌ها برای افزایش ایمنی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان