8.5 میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شد/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها


8.5 میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شد/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بیش از ۸.۵ میلیون گردشگر و مسافر در مدت ۳.۵ ماه وارد استان بوشهر شد گفت: زیرساخت‌های گردشگری برای رفاه مسافران توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده می‌کند و باید چهره دشمنان، کفار و معاندان نظام اسلامی افشا شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ فرصتی برای شناساندن چهره و اهداف دشمنان نظام اسلامی از دست داده شود افزود: دفاع از اقتدار نظام، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، ولایت و خون شهدا یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با تقدیر از تیم اقتصادی استان بوشهر در پیگیری پروژه‌ها و تأمین اعتبارات بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با ابتکار و تلاش دولت و مجلس انقلابی منابع اعتباری ارزش افزوده افزایش یافته است.

وی وحدت، همبستگی، دقت، هوشیاری و تصمیم‌گیری صحیح تیم اقتصادی استان را عامل مهمی در تحقق ین مسائل دانست و اضافه کرد: امسال با اتحاد و همبستگی مجموعه منابع اعتباری قابل توجهی تخصیص یافته است.

محمدی‌زاده از افزایش سه برابری منابع ارزش افزوده در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: این افزایش اعتبارات می‌تواند تحول بزرگی را در توسعه زیرساخت‌ها، عمران و آبادانی و اشتغال‌زایی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات منابع ارزش افزوده به ۶ هزار میلیارد تومان رسیده است ادامه داد: اعتبارات ارزش افزوده برای توسعه زیرساخت‌ها، عمران آبادانی شهرها و روستاها در اختیار شهرداران و دهیاری‌ها قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اختصاص این اعتبارات به عمران، آبادانی، اشتغال‌زایی در شهرها و روستاهای استان تاکید کرد: شهرداران و دهیاران در برابر هزینه کرد این میزان اعتبار مسئولیت دارند و باید در اجرا طرح‌ها به اشتغال منطقه کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه در مدت ۳.۵ ماه بیش از ۸.۵ میلیون گردشگر و مسافر وارد استان بوشهر شدند گفت: باید زیرساخت‌های گردشگری برای رفاه مسافران توسعه داده شود.

محمدی‌زاده خاطر نشان کرد: باید سه حوزه سلامت، فرهنگ و ورزش مورد توجه قرار گرفته شود و هزینه کرد اعتبارات یاد شده در حل مشکلات شهرها و روستاها باید اثربخش باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی