روزانه یک میلیون و 200 هزار تردد درمحورهای اصلی اصفهان ثبت می‌شود


روزانه یک میلیون و 200 هزار تردد درمحورهای اصلی اصفهان ثبت می‌شود

اصفهان-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:روزانه یک میلیون و ۲۰۰هزارتردد درمحورهای اصلی اصفهان ثبت می‌شود واین آماربیانگر لزوم توجه به زیرساخت‌های حمل و نقل در این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد دادخواه صبح یکشنبه در آئین بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر از کریدور شمال – جنوب کشور با بیان اینکه هر قطعه راهی که افتتاح می‌شود اگرچه به بار مسئولیت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌افزاید اما از آن استقبال می‌کنیم، اظهار داشت: هر بزرگراهی که شکل می‌گیرد حذف تصادف‌های رخ‌به‌رخ را در پی خواهد داشت و ایمنی سفر مردم را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه توسعه راه‌ها مهم‌ترین اولویت بوده و تلاش کرده‌ایم در توسعه راه‌ها ایمنی خط قرمز قرار داده شود، ادامه داد: اصفهان یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است، این استان به دلیل اینکه در مرکز کشور قرار دارد محل تردد کریدورهای اصلی کشور که از تهران به بندرعباس و سایر کریدورها است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه تردد شمارهای اصفهان روزانه بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تردد را در استان اصفهان ثبت می‌کنند، افزود: این آمار به جز ترددهایی است که در محورهای فرعی و روستایی اتفاق می‌افتد.

وی تأکید کرد: ضروری است توجه بیشتر به باند دوم کاشان - قم که حوادث زیادی در آن رخ می‌دهد صورت گیرد تا کمترین حوادث را شاهد باشیم و آزادراه وضعیت بهتری را داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن