جاده سایت انرژی هسته‌ای نطنز هر چه زودتر 2 بانده شود


جاده سایت انرژی هسته‌ای نطنز هر چه زودتر 2 بانده شود

اصفهان – امام جمعه بادرود گفت: ضروری است هر چه سریع‌تر جاده سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن به شهرستان ۲ بانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلیرضا قاسمی صبح یکشنبه در آئین بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر از کریدور شمال – جنوب کشور اظهار داشت: زمانی جاده بادرود که امروز اصلاح شده است به جاده مرگ شهرت داشت و امروز می‌توان نام جاده حیات به آن داد.

وی افزود: سال‌ها تلاش شده تا امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این آزادراه باشیم، از سال ۸۸ دستور برای باند دوم جاده کاشان، ابوزیدآباد و حسین‌آباد وجود داشته و کارهای مطالعاتی انجام شده بود؛ از کل مسیر ۴۵ کیلومتری حدود ۱۳ کیلومتر انجام شده و به بهره‌برداری رسیده است.

امام‌جمعه بادرود با اشاره به اینکه در برخی از ایام سال به مناسبت‌های مختلف شاهد حجم زیادی از ترددها در این جاده هستیم گفت: با افزایش ترددها به طبع خطرات زیادی مسافران را در جاده‌ها تهدید می‌کند و می‌طلبد هر چه سریع‌تر به صورت ویژه این جاده مورد بازنگری قرار داده شود.

وی خواستار رسیدگی سریع‌تر به وی خواستار رسیدگی سریع‌تر به جاده سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن به شهرستان نطنز و دو بانده شدن آن شد.

همچنین رحمت‌الله فیروزی‌پوربادی، نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: از نخستین روزی که به عنوان نماینده مردم نطنز و بادرود به مجلس شورای اسلامی رفته‌ام پیگیر مطالبه مردم این منطقه برای اصلاح وضعیت جاده‌ای که به جاده مرگ شهرت یافته بود، شدم.

وی با بیان اینکه دستور ویژه برای اصلاح جاده صادر شد درحالی‌که مشکلات زیادی برای پیمانکاران طی سال‌های گذشته تا به امروز بوده است، ادامه داد: با نبود اعتبارات لازم اما حمایت‌های راهگشا در سطوح مختلف امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان