رشد 22 درصدی تردد در محورهای خراسان جنوبی طی دهه آخر ماه صفر


رشد 22 درصدی تردد در محورهای خراسان جنوبی طی دهه آخر ماه صفر

بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از رشد ۲۲ درصدی تردد ورودی - خروجی استان به سمت مشهد مقدس در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

اسدالله جلال زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از یکم تا هشتم مهرماه ۱۴۰۱ متوسط تردد ثبت شده وسایل نقلیه شخصی در کریدور جنوب به شمال خراسان جنوبی از هشت هزار و ۹۶۱ وسیله نقلیه به ۱۰ هزار و ۹۱۸ وسیله نقلیه به صورت روزانه رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: این آمار رشد ۲۲ درصدی ترافیک ورودی - خروجی استان به سمت مشهد مقدس را در دهه آخر ماه صفر برای شرکت در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) نشان می‌دهد.

جلال زاده همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در ورودی و خروجی شهرها و استان هستند، ادامه داد: با توجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان به ویژه کریدور جنوب به شمال، گشت‌های نظارتی و عملیاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این برهه در کنار سایر عوامل اجرایی برای حفظ ایمنی و سلامت هموطنان به فعالیت مشغول بودند.

وی یادآور شد: راهداری در همه ایام سال به ویژه در تعطیلات و ایام خاص تلاش خود را برای سفر ایمن و بی خطر شهروندان خراسان جنوبی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید