مراسم افتتاح متمرکز مسکن ملی روستایی در گلستان برگزار می شود


مراسم افتتاح متمرکز مسکن ملی روستایی در گلستان برگزار می شود

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۱۵ مهرماه افتتاح سال اول مسکن ملی بخش روستایی به صورت متمرکز و کشوری در روستای محمدآباد گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن گلستان اظهار کرد: در راستایی تحقق تعهدات سال اول مسکن روستایی، دو هزار و ۶۰۰ پروانه توسط دهیاران گلستان صادر شد که هشت هزار و ۳۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی و نزدیک به هفت هزار انعقاد بانکی انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: استان گلستان در بخش مسکن ملی روستایی موفق عمل کرد و به همین دلیل در ۱۵ مهرماه با حضور مهندس نیکزاد افتتاح سال اول مسکن ملی بخش روستایی به صورت متمرکز و کشوری در روستای محمدآباد برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در حوزه روستایی با حمایت‌های کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مستضعفان تعداد سه هزار واحد ویژه مسکن حمایتی ساخته شده و در سال ۱۴۰۱ هم با کمک‌های بلاعوض بخش حاکمیتی برای دو هزار نفر از افراد محروم در روستاها مسکن حمایتی ساخته خواهد شد.

وی گفت: در مجموع ۲۸ شهر استان گلستان، هزار و ۱۳۱ پروانه صادر شده که از این تعداد برای ۹۰۸ واحد انعقاد بانکی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اضافه کرد: برای تهیه مسکن ملی در ۶ شهر برای هزار و ۱۲۵ واحد تا امروز زمین تهیه شده است.

حسینی عنوان کرد: در ماه گذشته ۸۲ هکتار زمین در ۱۱ شهر تامین شد که استعداد این زمین‌ها ۹۰۰ واحد مسکونی است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های حوزه مسکن و شهرسازی و با نظر شوراها زمین تأمین شده و پس از انجام طرح‌های تفکیکی کار ساخت مسکن ملی در این زمین‌ها آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!