دستگاه های اجرایی گلستان به اجرای طرح ملی مسکن کمک کنند


دستگاه های اجرایی گلستان به اجرای طرح ملی مسکن کمک کنند

گرگان- استاندار گلستان گفت: دستگاه های اجرای زمین های مازاد خود را برای سخت مسکن ملی در اختیار شورای مسکن قرار داده و به اجرای طرح کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن گلستان اظهار کرد: در طرح مسکن ملی مردم خط قرمز ما هستند و تمام مسئولان موظف بوده با تمام توان در پیشبرد طرح مسکن ملی تلاش کنند.

استاندار گلستان افزود: تسریع در ساخت مسکن ملی به دلیل حمایت از قشر ضعیف جامعه مورد تاکید رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: استان گلستان در ساخت مسکن روستایی در رتبه پنجم کشور قرار دارد و در ساخت مسکن شهری از رتبه ۳۴ در سال گذشته به رتبه ۱۷ صعود کرد و باید با همکاری همه جانبه دستگاه‌های تولید مسکن شهری را افزایش دهیم.

زنگانه تصریح کرد: ادارات مختلف استان باید با در اختیار گذاشتن زمین‌های مازاد خود به بخش مسکن در تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن ملی همکاری کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: وقتی فرمانداران شهرستان‌ها اراضی مازاد را شناسایی و اعلام کنند از نظر من حسن ختام است و باید برای انتقال سند اقدام شود.

وی تاکید کرد :۴۰ تا ۵۰ درصد درآمد دهک پایین جامعه صرف هزینه اجاره بها می‌شود و باید همه با نگاه ویژه و خارج از چهارچوب اداری کمک کنند تا این افراد هرچه زودتر صاحب مسکن شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت