خون شهدا حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان ثابت می کند


خون شهدا حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان ثابت می کند

ارومیه – فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خون شهدا به خصوص شهدای امنیت حقانیت اسلام و نظام اسلامی را به جهانیان ثابت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حبیب شهسواری عصر شنبه در دیدار با خانواده شهید امنیت سیدعباس فاطمیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید سرفراز اظهار کرد: بسیج همیشه در میدان‌های سخت همراه و پشتیبان اسلام و انقلاب و رهبری بوده است و هر کجا که احساس خطر می‌کند و دشمنان داخلی و خارجی این نظام را تهدید می‌کنند بدون اتلاف وقت وارد میدان می‌شود و آن لحظه به چیزی جز دفاع از ناموس و اقتدار این مرز و بوم نمی‌اندیشد.

وی ادامه داد: شهید مدافع امنیت از جان شیرین خود می‌گذرد و با خون سرخ خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کند و این خون‌ها هستند که حقانیت اسلام و نظام اسلامی را به جهانیان ثابت می‌کند.

عصر امروز شنبه استاندار آذربایجان غربی و فرمانده سپاه شهدای استان با خانواده شهید مدافع امنیت سید عباس فاطمیه دیدار و از ایثار این شهید والامقام تجلیل کردند.

استاندار آذربایجان غربی هم در این دیدار ضمن تبریک شهادت این شهید سرافراز به خانواده و مادر گرامی شهید از رشادت‌های بسیجیان که بی منت و بدون دریافت مبلغی از جان خود می‌گذرند تا مردم در امنیت و آسایش باشند و دشمنان نتوانند با چشم طمع بر این کشور بنگرند تجلیل کرد.

در ادامه فاطمه دختر این شهید از استاندار آذربایجان غربی خواست که چون حیاط مدرسه شأن خاکی است و در کانکس درس می‌خوانند حیاط مدرسه ابتدایی را آسفالت کنند و مدرسه جدیدی احداث کنند که در این خصوص دستورات لازم را به مدیر کل آموزش و پرورش استان داده شد.

در ادامه به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده شهید و عدم وجود سرپناه مناسب برای گذران زندگی سردار شهسواری دستور ساخت و تکمیل محل زندگی فعلی خانواده را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی نیز با تماس تلفنی با دکتر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور قول اهدا زمین و ساخت و تکمیل ان توسط خود بنیاد مسکن را گرفت و در پایان با اهدای لوح از مادر این شهید تقدیر شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403