620 هزار تردد در جاده‌های استان سمنان ثبت شد


620 هزار تردد در جاده‌های استان سمنان ثبت شد

سمنان- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: در تعطیلات پایان صفر ۶۲۰ هزار تردد وسایل نقلیه در مسیرهای استان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین فیروزجائیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان از ثبت بیش از ۶۲۰ هزار تردد در مبادی ورودی استان در تعطیلات پایان ماه صفر خبر داد و تاکید کرد: بیشترین تردد مرتبط با مقصد مشهد بوده است.

وی با بیان اینکه این آمار بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های هوشمند در تعطیلات پایانی ماه صفر اخذ شده است، ابراز کرد: آمار تردد بهترین داده‌ها برای برنامه‌ریزی کاهش تصادفات رانندگی و ایمن سازی راه‌ها است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در ادامه از پنجشنبه ۳۱ شهریورماه به عنوان پرترددترین روز یاد کرد و گفت: در این روز ۷۱ هزار و ۷۲۰ تردد توسط سامانه‌های هوشمند در استان ثبت شده است.

فیروزجائیان با بیان اینکه ۲۰ درصد ترددها مرتبط با وسایل نقلیه سنگین بوده است، گفت: محورهای گرمسار-آرادان و شریف آباد-ایوانکی پرترددترین محورهای استان در این بازه زمانی بوده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است؟