کلاس‌های درس حضوری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود


کلاس‌های درس حضوری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود

اهواز- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از امروز دلیلی برای برگزار نشدن کلاس در دانشگاه شهید چمران اهواز وجود ندارد و همه کلاس‌ها در این دانشگاه برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درس دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: کلاس‌ها برقرار هستند و گزارشی مبنی بر برگزار نشدن کلاس‌ها داده نشده است.

وی افزود: براساس تقویم رسمی دانشگاه، برگزاری کلاس‌ها از ۱۹ شهریورماه آغاز شده اما با توجه به اینکه نتایج دانشجویان جدید هنوز اعلام نشده بود در نتیجه نیم‌سال تحصیلی با کمی تأخیر آغاز شد؛ البته ثبت نام حضوری این دانشجویان این هفته انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: برخی کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نیز برگزار شدند اما با توجه به تعطیلی هفته اول مهرماه، برخی کلاس‌ها تشکیل نشدند.

وی با بیان اینکه از این هفته همه کلاس‌های درس در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شوند، گفت: از امروز دلیلی برای برگزار نشدن کلاس وجود ندارد و همه کلاس‌ها برگزار می‌شوند، همچنین از صبح امروز نیز کلاس‌های درس برگزار شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیام تبریک به مناسبت روز معلم