پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد


پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با تلاش جهادی و انقلابی رزمندگان اسلام در بهترین شرایط پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در بازدید از ناو رزمی عملیاتی شهید سلیمانی، گفت: بسیار مایه افتخار و سربلندی است که دانشمندان جوان و افسران باانگیزه و خستگی ناپذیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه ها، فتنه‌ها و تحریم‌ها، اینگونه سازه‌ای با این عظمت را بدون اتکا به توان خارجی تولید کرده اند.

وی با بیان این که امروزه استکبار جهانی به اعتراف خود در راهبرد فشار حداکثری شکست خورده است افزود: امروز تصویری که از آمریکا و دنیای غرب در فضای حقیقی وجود دارد، روند تنزل و افول اقتدار پوشالی در بسیاری از موضوعات اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و نظامی می‌باشد تا آنجا که دوستان و متحدانشان در حال قطع امید از آن‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گفتمان ما در صنایع نظامی، گفتمان پیشرفت و مقاومت است و امروز در بهترین دوره پیشرفت با وجود بیشترین فشار تحریمی قرار داریم و به یک قدرت بازدارندگی مطلوبی رسیده ایم.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: اگر این تجهیزات و صنایع به روز نظامی مثل همین ناوها، شناورها، پهپادها، موشک‌ها، تجهیزات، سیستم‌های جنگالی و الکترونیکی با اتکا بر توان داخلی نمی‌داشتیم، امروز دشمنان لحظه‌ای برای از بین بردن و نابودی ما درنگ نمی‌کردند.

وی گفت: این انقلاب اسلامی نه فقط در معنویت ابرقدرت است، نه فقط در انگیزه و خداباوری ابر قدرت است در «اعدوا لهم ما استطعتم من قوه» در آمادگی رزم هم واقعاً در اوج قدرت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول