مصدومیت 3 چابکسوار در هفته چهارم کورس اسب دوانی پاییزه آق‌قلا


مصدومیت 3 چابکسوار در هفته چهارم کورس اسب دوانی پاییزه آق‌قلا

آق قلا- هفته چهارم کورس اسب دوانی فصل پاییزه شهرستان آق قلا در حالی به پایان رسید که بر اثر برخورد اسب‌های مسابقه در دور دوم رقابت ها، سه چابکسوار سرنگون و مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم کورس اسب دوانی فصل پاییزه شهرستان آق قلا عصر جمعه برگزار شد و در آن تعداد ۷۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور و در مسافت‌های هزار و ۱۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند.

در این رقابت‌ها، یعقوب انفاس با اسب آرنا حبیب ایشان، یونس اورکلی با اسب نیو کینگ من، صادق ایمری با اسب جامائیکا، محمد امین توماج با اسب آناتیس، عبدالحلیم قبادی با اسب آلتن سای، صادق ایمری با اسب تسلا و محمد خوجملی با اسب گاگاجی به عناوین نخست دورهای هفتگانه هفته چهارم دست یافتند. صادق ایمری با کسب دو عنوان قهرمانی در دور سوم و ششم چابکسوار برتر این هفته از مسابقات بود.

در دور دوم این رقابت‌ها و در فاصله ۱۰۰ متری خط پایان، چند راس اسب با هم برخورد کردند که سبب سرنگونی و مصدوم شدن سه چابکسوار شد که به گفته عوامل اورژانس وضعیت آنها مطلوب است.

مبلغ دو میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال جوایز نقدی در این هفته از مسابقات به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء شد.

گفتنی است، مسابقات اسبدوانی در گلستان هر ساله در گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیاری را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی