حل مشکلات تولیدکنندگان با تمام توان در دستور کار قرار دارد


حل مشکلات تولیدکنندگان با تمام توان در دستور کار قرار دارد

مینودشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: هزینه‌های تولید به شدت افزایش یافته و ما با تمام توان برای حل مشکلات تولیدکنندگان وارد عرصه شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد دهنوی عصر جمعه در دیدار با تولیدکنندگان شهرستان مینودشت اظهارکرد: مینودشت یکی از شهرستان‌های پویا و فعال در حوزه اقتصاد، تولید و کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: نگاه ما در اختصاص تسهیلات مختلف به فعالان اقتصادی، توجه ویژه به ظرفیت‌های شهرستان‌های استان است.

وی بیان کرد: در تبصره ۱۸، مبلغ ۱۷۴ میلیارد تومان و در تسهیلات رونق تولید ۱۶۴ میلیارد تومان تسهیلات مصوب و اختصاص داده شد.

دهنوی گفت: متاسفانه هزینه‌های تولید به شدت افزایش یافته و ما با تمام توان برای حل مشکلات تولیدکنندگان وارد عرصه شده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: حضور پرقدرت بخش خصوصی برای کمک به عرصه تولید ستودنی است و ما قدردان این تلاش و حضور هستیم.

وی ادامه داد: تمامی مدیران استان به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری باید با مردم به صورت مستقیم در ارتباط باشند و مشکلات را لمس کنند تا با سرعت برای حل آن اقدام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان