صادرات و عبور و مرور از مرز خسروی به روال عادی بازگشت


صادرات و عبور و مرور از مرز خسروی به روال عادی بازگشت

کرمانشاه- مدیر گمرک خسروی با اشاره به کندی تردد کامیون ها در مرز خسروی طی چند روز گذشته، گفت: صادرات و عبور و مرور از مرز خسروی به روال عادی بازگشت.

مهدی عباسیان مدیر گمرک خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به محدودیت پذیرش کامیون کالاهای صادراتی، توسط طرف عراقی در مرز خسروی، طی چند روز گذشته شاهد کندی فرایند تخلیه کالاهای صادراتی به عراق در مرز خسروی بودیم که سبب تجمع کامیون‌ها در پشت مرز عراق شده بود.

وی افزود: با تصمیمات اتخاذ شده و هماهنگی‌های انجام گرفته، در یک بازه زمانی چند روزه در حدود هزار کامیون‌ها از مرز خسروی عبور کردند.

مدیر گمرک خسروی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده از صبح امروز صادرات از مرز رسمی خسروی به روال عادی بازگشته است.

وی ادامه داد: پس از ازدحام کامیون‌ها در مرز، ۵۰ درصد صادرات را به کالاهای فساد پذیر شامل میوه و تره‌بار و محصولات لبنی و ۵۰ درصد را به سایر کالاها اختصاص دادیم که در یک بازه زمانی چند روزه تمام کامیون‌ها عبور کردند و صادرات از این مرز رسمی روال عادی دارد.

عباسیان خاطرنشان کرد: ساعات خروج کالاهای صادراتی از مرز خسروی روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ غروب است و همچنین طرف عراقی روزانه ظرفیت پذیرش ۴۰۰ کامیون کالا را با توجه به محدودیت ناوگان حمل و نقل داخلی خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج