حکومت اسلامی مدافع حقوق مردم و شهروندان است


حکومت اسلامی مدافع حقوق مردم و شهروندان است

بیله‌سوار- امام جمعه بیله‌سوار گفت: حکومت اسلامی مدافع حقوق مردم و شهروندان است و آن قدر به امنیت اهمیت می‌دهد که مردم زندگی آرامش و با آسوده‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار کرد: حوادث و جریانات اخیر که توسط عده‌ای فرصت‌طلب و مزدوران وابسته به استکبار در برخی نقاط کشور اتفاق افتاد مایه عبرت و هشدارباش به مسئولان کشور است که باید در همه حال خود را در شرایط جنگی قرار دهند و مدیریت بحران کنند.

وی تصریح کرد: حکومت اسلامی مدافع حقوق مردم و شهروندان است و آن قدر به امنیت اهمیت می‌دهد که مردم زندگی آرامش و با آسوده‌ای داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با قدردانی از زحمات فراجا در مدیریت و آشوب‌های اخیر گفت: نیروی انتظامی در روزهای سخت نظام در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی کشور شهدای گرانقدر زیادی را تقدیم کشور کرده و مردم با راهپیمایی حمایتی خود از زحمتکشان این عرصه تقدیر کردند.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: ماهیت آشوب‌های اخیر در کشور نه تنها فوت مرحومه خانم مهسا امینی نبود بلکه دستمایه‌ای بود تا دشمنان ایران اسلامی اصل نظام و ولایت فقیه را مورد سیبل حملات خود قرار داده و به ادعا و خیال واهی خودشان نظام جمهوری اسلامی را ساقط کرده و کشور را تجزیه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مقابل این جنگ تمام عیار، با حضور همیشگی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز توطئه خبیثانه و شیطان‌آلود استکبار در نطفه خفه شد.

حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی باید خود را همیشه در شرایط جنگی، بحرانی و آماده‌باش قرار دهند، اضافه کرد: متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فشار آوردن به مسئولان ادارات در حال چینش نیروی انسانی خود برای آینده سیاسی و انتخاباتی خود هستند و به جای استفاده از افراد نخبه و انقلابی، از افراد غیرتوانمند در پست‌های مختلف اداری استفاده می‌کنند و این عمل در شرایط کنونی کشور زیبنده نماینده مردم نیست.

وی بیان کرد: مسئولان ما باید نسبت به جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی در بین اقشار مختلف همت ویژه‌ای داشته باشند و نقش آموزش و پرورش در این زمینه بیشتر احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به حملات موفق نیروهای هوا فضای سپاه در انهدام گروهک‌های تروریستی در شمال عراق ادامه داد: از سپاه مقتدر و معظم تقدیر و تشکر می‌کنیم که همیشه اقتدار ما را به رخ جهانیان می‌کشانند و افتخارآفرینی می‌کنند.

امام جمعه بیله‌سوار با هشدار به کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگونه تغییر در مرزهای بین‌المللی و ژئوپلیتیکی خود را بر نمی‌تابد و اگر کوچک‌ترین تهدیدی علیه حاکمیت ملی خود را احساس کنند، با جواب پشیمان‌کننده‌ای دشمنان خود را در جایشان خواهد نشاند که برای همیشه مایه عبرت دیگران خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا