حضور ملت ایران در اعتراض به اغتشاشات نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد


حضور ملت ایران در اعتراض به اغتشاشات نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: حضور مردم در صحنه همیشه اثربخش است و تجمع شورانگیزی که در روز رحلت پیامبر (ص) در اعتراض به اغتشاشات شکل گرفت توانست بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: یک رکن اساسی در زندگی، تعامل انسان با خود است به نوعی که با خود قرار و وعده‌ای می‌گذارد و بر اساس آن عمل می‌کند تا زندگی دینی خود شکل بگیرد.

وی افزود: بیداری برای تلاش و فعالیت و کسب روزی است و موفقیت‌های سیاسی، اجتماعی و علمی انسان در گرو بیداری اوست و پشتوانه این موفقیت‌ها آرامشی است که از خواب به انسان می‌رسد.

امام جمعه اردستان با اشاره به گردهمایی امت رسول الله در تهران، خاطرنشان کرد: این تجمع که با حضور مردم در تهران و دیگر شهرهای کشور در روز رحلت پیامبر (ص) شکل گرفت توانست بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کند، این بار دشمنان خواب‌های بسیاری برای کشور دیده بودند و در این فکر بودند که کار نظام تمام است و چهل و سومین سال انقلاب به عنوان آخرین سال باشد.

دهشیری تصریح کرد: حضور مردم در گردهمایی و تجمعات تفاله‌های عربی و غربی را کنار زد و آنان را مأیوس کرد و مشاهده کردیم که مردم چه محبت‌هایی نسبت به نیروی انتظامی که در این چند مدت مورد هجمه قرار گرفته بودند، نشان دادند.

وی بیان کرد: حضور مردم بسیار معنادار و اثربخش بوده و هست، در هر جایی که مردم به میدان آمدند نامردمان از میدان کنار رفتند؛ دشمنان امروز رنگ عوض کردند و تا دیروز از اغتشاش حمایت می‌کردند اما امروز به دنبال تحریم‌های تازه برای ملت هستند.

امام جمعه اردستان با اشاره به سخن رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور از جریان سفر به سازمان شانگهای و نیویورک گزارشی ارائه کرد و گفت که ما نقد و اعتراض به شیوه قانونی را می‌پذیریم اما آشوب، بر هم زدن امنیت جامعه و اغتشاش را قبول نداریم.

دهشیری با بیان اینکه نهم مهر روز جهانی سالمندان است، تصریح کرد: وظیفه دینی ماست که به بزرگ‌ترها احترام بگذاریم و نباید صبر کرد تا پدر و مادر نیاز خود را به ما بگویند بلکه باید پیش از آن به آنان کمک کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان اردستان مرکز سالمندان کوثر در حال راه اندازی است و فاز اول آن می‌تواند با تجهیزاتی که توسط خیران فراهم شده پذیرای ۵۰ نفر باشد و می‌طلبد که دولت به اینان توجه داشته و مردم نیز در حد توان خود کمک خود را داشته باشند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: هجرت امام خمینی (ره) در سیزدهم مهر ماه از عراق به پاریس تاریخ‌ساز و دگرگون کننده اوضاع اجتماعی آن روز ایران بود، مردم می‌دانند که انقلاب به راحتی به پیروزی نرسیده و عقبه‌ای عظیم از جمله جهادها، هجرت‌ها، شکنجه‌ها و مبارزات داشته است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه سیزدهم مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته آنان است، خاطرنشان کرد: همواره از خدمات و زحمات نیروی انتظامی تشکر می‌شود و نیروی انتظامی شهرستان یکی از نیروهای حاضر در صحنه و حاضر در نمازجمعه نیز هستند.

وی بیان کرد: چهاردهم مهر ماه روز دامپزشکی است و مردم باید توصیه‌های دامپزشکی را جدی بگیرند تا همگی بتوانیم به سلامت جسمانی جامعه کمک کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان