ضرورت ترویج جهادتبیین/تقدیر از حضور حماسی ملت در محکومیت اغتشاشات


ضرورت ترویج جهادتبیین/تقدیر از حضور حماسی ملت در محکومیت اغتشاشات

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت ترویج جهاد تبیین در جامعه، از حضور حماسی ملت در محکومیت اغتشاشات تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز با اشاره بر ضرورت اجرا و احیای جهاد تبیین به ویژه برای نسل جوان و نوجوان، اظهار کرد: ایرانی که بیش از ۲۷۵ سال زیر سلطه انگلیس و آمریکا بود و بخش زیادی از کشورش در دوران قاجار جدا شده است نیاز است به نسل جوان و نوجوان تبیین و بازگویی شود.

وی ادامه داد: لازم است تمامی دستگاه‌های متولی در امر جهاد تبیین با برنامه ریزی دقیق و کاربردی نسبت به ترویج این مساله اقدامات لازم را انجام دهند.

امام جمعه کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، تصریح کرد: استان کرمانشاه با هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی یکی از استان‌هایی بود که خسارت کمی از این اغتشاشات دید.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم کرمانشاه در راهپیمایی ضد اغتشاشات در جمعه هفته گذشته و همچنین حضور گسترده در اجتماع بزرگ ضد اغتشاشات در چهارراه نوبهار ستودنی بود.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: زنان و مردان بصیر و مسلمان با حضور گسترده خود در این تجمعات ضد اغتشاشات بار دیگر دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم‌شان باز داشتند.

وی با اشاره به سالروز گرامیداشت مولانا در تقویم رسمی کشور، گفت: مولانا مرد بزرگ و شخصیت بنام و فیلسوفی بزرگ بود و از آنجایی که در آثار خود از آیات قرآن و روایات بسیار بهره برده است، حرفش همیشه زنده است.

امام جمعه کرمانشاه سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) را گرامی داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا