نیروی انتظامی در همه زمینه‌ها تقویت شود/ امنیت اساسی‌ترین نیاز


نیروی انتظامی در همه زمینه‌ها تقویت شود/ امنیت اساسی‌ترین نیاز

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه وجود نیروی انتظامی و تقویت آن در همه زمینه‌ها برای کشور از اوجب واجبات است، گفت: اگر این نیرو نبود در اغتشاشات اخیر آسیب بسیاری به مردم می‌رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه در دوران طاغوت هیچ انسی بین مردم و نیروهای نظامی و انتظامی نبود اما به برکت انقلاب شاهد هستیم که نیروی انتظامی یک نیروی الهی و در خدمت مردم و انقلاب است، تاکید کرد: وجود نیروی انتظامی برای ملت از اوجب واجبات است و در اغتشاشات اخیر با قدرت، وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه اگر ناجا نبود خسارات زیادی به مردم و کشور وارد می‌شد، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که ما باید قدرت داشته باشیم و این قدرت در کنار مسائل نظامی و امنیتی باید در علم دانش و … نیز باشد لذا از این منظر باید گفت ما باید قوت در فضای مجازی را نیز به مثابه یک امر حیاتی بدانیم چرا که امروز این فضا بر زندگی مردم حاکم است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه می‌بایست به حال فوتبالیست و هنرمندی که به پول بیت‌المال چهره شده و رشد کرده‌اند اما امروز به همه چیز پشت کرده‌اند، تأسف خورد، ابراز کرد: این فتنه اخیر توانست به ما چهره دوست و دشمن را نشان دهد.

عزیزی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر ملت ایران متوجه شد که بالاتر از امنیت و آرامش هیچ چیز نیست، تاکید کرد: مردم از مسئولان تقاضا دارند که عوامل اغتشاشات را مجازات کنند

وی با بیان اینکه امروز یکی از ابعادی که باید در کشورمان تقویت شود، اقتصاد است، بیان کرد: فرصت باوری و تاکید بر توان داخلی یک کلید عبرت‌آموز برای ایران اسلامی است.

امام جمعه میامی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه اگر بخواهیم یک زندگی سالم داشته باشیم راهکارهایی دارد که یکی از آن‌ها بررسی شرایط خانواده است، تاکید کرد: یکی از مشکلات خانواده‌ها طلاق زود هنگام است و اگر بخواهیم یک خانواده سالم داشته باشیم می‌بایست راهکارهایی بیابیم که محاسن یکدیگر را ببینیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیفته