خدشه دار کردن امنیت جامعه از هیچ کس قابل تحمل نیست


خدشه دار کردن امنیت جامعه از هیچ کس قابل تحمل نیست

زنجان-امام جمعه زنجان تاکید کرد: امنیت جامعه خط قرمز ما است خدشه دار کردن این امر از هیچ کس قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه امنیتی که امروز در درون کشور داریم، به واسطه تلاش‌ها و از جان گذشتگی نیروهای خدوم نیروی انتظامی محقق شده است، تصریح کرد: بدون شک نیروی انتظامی از بدو تاسیس تا به امروز روز به روز پیشرفت‌های چشم‌گیری را در برقرار امنیت مردم به دست آورده است.

وی با یادآوری اینکه آرامش امروز را مدیون عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی هستیم، خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروی انتظامی باید پناه دل‌های ترسان و جان‌هایی که احساس می‌کنند از سوی یک انسان یا مجموعه تهدید می‌کنند، باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به تماس تلفنی رئیس جمهور با خانواده مهسا امینی، گفت: آیت الله رییسی اولین فردی بود که با خانواده امینی تماس گرفت و در این تماس بر اجرای عدالت و شفافیت در بررسی اتفاق رخ داده، تاکید کرد.

خاتمی به موج سواری دولت های استکباری و نحوه انعکاس فوت مهسا امینی در شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: گستردگی انعکاس این موضوع نشان از یک برنامه داشت و فکر کردند که این فتنه قوی تر از فتنه های سال های ۹۸، ۹۶، ۸۸ و ۷۸ است.

وی بیان اینکه ملت ایران و دلسوزان نظام و کشوئر خط انتقاد را با خط تخریب و اغتشای تشخیص می دهندو همواره به مقابله با آشوبگران برخواسته اند، ادامه داد: اعتراض و اغتشاش با هم تفاوت دارد، در اعتراض شیشه نمی شکنند، آدم نمی کشند، مسجد و قرآن آتش نمی زنند؛ امنیت خط قرمز ما است و خدشه دار کردن از هیچکس قابل تحمل نیست.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: این مجمع فرصت خوبی برای بیان دیدگاهها و ایده ها است و پس از انقلاب تا به امروز همه روسای جمهور از این فرصت برای رساندن سخن ملت ایران به جهانیان بهره گرفته اند.

خاتمی افزود: آیت الله رئیسی در سازمان ملل با منطق و استدلال مواضع جمهوری اسلامی را بیان کرد همچنین در مصاحبه با رسانه ها نیز به نحو مطلوبی این موضوع انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، در خصوص آغاز امامت و ولایت آخرین منجی عالم بشریت، گفت: تا زمانی که جامعه آمادگی پذیرش انصاف و عدالت را داشته باشد و زمانی که این شرایط مهیا شود، ایشان ظهور می‌کنند.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه بنا به فرمایش پیامبر اکرم (ص)، بهترین و بالاترین عمل امت شیعه و مسلمان، انتظار برای ظهور امام زمان (عج) است، افزود: بنابر احادیث ائمه، امام زمان (عج) همواره ناظر بر عملکرد مسلمانان است و نامه اعمال ما در پیش روی ایشان گشوده است و اعمال ما را بررسی می‌کنند.

خاتمی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسین عسکری، عنوان کرد: دوران امامت آن حضرت در زمان جکومت بنی‌عباس بسیار سخت بود و ایشان در سن ۲۸ سالگی به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!