ترویج بی‌حجابی در جامعه یکی از اهداف اصلی دشمن است


ترویج بی‌حجابی در جامعه یکی از اهداف اصلی دشمن است

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضروریات دین مقدس اسلام که دشمنان ترویج بی حجابی در جامعه را مورد هدف قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد:
مسؤولان دانشگاهی و آموزش و پرورش نظارت بیشتر به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشند که دشمن ترویج فرهنگ بی‌حجابی و دینی و اسلامی را هدف گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه گفت: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

خطیب جمعه پارس‌آباد با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی تاکید کرد: از مسؤولان انتظار است قیمت گذاری محصولات کشاورزی منصفانه باشد و کشاورزان هم با توجه به اینکه بحران آب جدی است لزوم اجرای آبیاری قطره‌ای را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی در خصوص ویژگی صفات متقی، تصریح کرد: راست گویی، امانت داری، وفا به عهد، پرهیز از تفاخر و بخل، صله ارحام و مهربانی با ضعیفان و ایثار و نیکی نمونه‌هایی از صفات متقی است.

وی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی