فعالیت رسانه‌ای دشمنان در فتنه اخیر 10 برابر سال 88 بود


فعالیت رسانه‌ای دشمنان در فتنه اخیر 10 برابر سال 88 بود

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: فعالیت رسانه‌ای دشمنان در فتنه اخیر ۱۰ برابر سال ۸۸ بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: پس از دو سال و با فروکش کردن شیوع کرونا مدارس باز شده است که امیدواریم این اتفاق فرخنده منشأ خیرات زیاد برای مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا به تربیت و آموزش آینده سازان کشور طبق آموزه‌های ایرانی و اسلامی به نحو مطلوب پرداخته شود، ابراز داشت: تصمیم گرفتم تا به صورت مرتب در بازه‌های زمانی مقرر در یکی از مدارس حضور پیدا کنم.

امام جمعه کاشان یکی از مهمترین اهداف کنونی نظام جمهوری اسلامی ترویج ازدواج آسان است، تصریح کرد: از خیرین هم دعوت می‌کنیم با ساخت منزل آن را وقف جوانان کنند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل گفت: سخنان رئیس جمهور بسیار عزت‌مندانه بود و لازم است از موضع انقلابی حجت الاسلام رئیسی تشکر کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از خون سردار سلیمانی نخواهد گذشت، افزود: رئیس جمهور در سازمان ملل ثابت کرد که شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای غرب و استکبار جهانی خطرناک‌تر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بروز فتنه طی روزهای اخیر در کشور تاکید کرد: دشمن و استکبار جهانی به کمک برخی از دست نشانده‌های خود فتنه‌ای را ترتیب دادند که هیچ نشانی از اعتراض نبود بلکه تمام آن اغتشاش و آشوب بود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ای دشمن در فتنه اخیر ۱۰ برابر فتنه سال ۸۸ بود، خاطرنشان کرد: مهمترین کانون این فعالیت‌های مخرب رسانه‌ای مقر منافقین در آلبانی و مقر تجزیه طلبان در اقلیم شمال عراق بود.

وی با اشاره به اینکه در این فتنه بسیاری از نوجوانان و جوانان مورد سوءاستفاده قرار گرفتند، گفت: برخی از چهره‌های مشهور بر آتش این فتنه دمیدند و در بین آنها افرادی بودند که برای یک شب برنامه تلویزیونی ۶۰۰ میلیون تومان حق‌الزحمه گرفته بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر