اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «گل سفید» خرم‌آباد


اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «گل سفید» خرم‌آباد

خرم‌آباد- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «گل سفید» خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالوحید ملک آرا امروز جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای اعزام گروه‌های جهادی به مناسبت هفته دفاع مقدس، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و کانون‌های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهدای عشایر، دو تیم بهداشتی و درمانی و آموزشی جهادی شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «گل سفید» خرم‌آباد اعزام شدند.

وی افزود: ویزیت و تجویز داروی رایگان، خدمات مشاوره و مامایی، توزیع ماسک و پایش و کنترل فشارخون قندخون به اهالی منطقه ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: بیش از ۲۵۰ نفر شامل ۱۳۵ خانوار خدمات درمانی و بهداشتی به صورت رایگان همراه با توزیع ۵۰۰ پک بهداشتی به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

سرهنگ ملک آرا با اشاره به اینکه بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی بیشتر داشتند با هماهنگی‌های لازم با بیمارستانها به صورت رایگان ارجاع داده می‌شوند بیان داشت: شناسایی دو بیمار شکستگی چند مهره از ستون فقرات و بیمارکلیوی و ارجاع به متخصصین بیمارستان شهدای عشایر و تقبل تمامی هزینه‌ها از محل کمک‌های مومنانه خیرین اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای عشایر انجام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دعوای "بریتنی" با نامزد جدیدش به آمبولانس ختم شد!