عملکرد پرسنل نظامی و انتظامی در کنترل اتفاقات اخیر قابل تقدیر است


عملکرد پرسنل نظامی و انتظامی در کنترل اتفاقات اخیر قابل تقدیر است

گرگان- امام جمعه موقت گرگان با اشاره به ضرورت همراهی آحاد مردم با مجموعه نهادهای انتظامی و امنیتی کشور، گفت: عملکرد پرسنل نظامی و انتظامی در کنترل اتفاقات اخیر قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: در وقایع اخیر کشور عملکرد نیروهای انتظامی و نظامی در مدیریت اوضاع مطلوب و قابل تقدیر است.

امام جمعه موقت گرگان افزود: از آحاد مردم کشور انتظار می‌رود که بیش از گذشته در کنار فرزندان خود در پلیس و سایر نهادهای حافظ نظم باشند و فریب دسیسه دشمن را نخورند.

وی بیان کرد: مدیران کشور آگاه باشند که در حکومت اسلامی، مدیریت و منصب یک امانت است و عملکرد آنها نباید طوری باشد که مصداق خیانت در امانت باشد.

برقرار گفت: باید به عنوان یک شیعه و مسلمان در اجرای قواعد و اصول اسلام کوشاتر عمل کنیم و به عنوان یک الگو مطلوب موجب جذب سایرین به اسلام شویم.

امام جمعه موقت گرگان با تاکید بر رعایت آموزه‌های اخلاقی در جامعه و زندگی شخصی بیان کرد که برخی مسائل مانند دروغ و تهمت در جامعه در حال افزایش است که باید این ناهنجاری اخلاقی اصلاح شود زیرا این امور پسندیده جامعه اسلامی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار