بهداشت در کشتارگاه جهرم رعایت نمی شود


بهداشت در کشتارگاه جهرم رعایت نمی شود

جهرم-امام جمعه جهرم با گلایه از وضعیت کشتارگاه دام شهرستان جهرم گفت: بهداشت در کشتارگاه جهرم رعایت نمی شود و متولیان امر ضمن رسیدگی به این موضوع نسبت به ایجاد کشتارگاه صنعتی دام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر جهرم با تسلیت سالروز شهادت امام عسکری (ع) در هفته آینده، به نقل حدیثی از این امام همام پرداخت و گفت: نصیحت افراد جلو دیگران و در جمع شیوه درستی نیست و از نگاه امام عسکری (ع) مورد نکوهش قرار گرفته است و این امر باید مخفیانه انجام شود.

امام جمعه جهرم افزود: در هنگام امر به معروف و نهی از منکر باید این فرمایش امام عسکری (ع) مد نظر باشد و شیوه این امر واجب نیز رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: حسن فعلی و فاعلی گاهی اوقات کافی نیست بلکه یک عمل زمانی شایسته است که به شیوه درست انجام شود.

حجت الاسلام مدبر با اشاره به روز سالمندان نیز گفت: احترام به سالمندان این است که تلاش شود دغدغه آنها کمتر شود.

وی نیاز جهرم به بوستانی ویژه سالمندان را ضروری دانست و از مسئولان شهرستان خواست نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر سپر بلا شد و مورد ظلم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مردم باید قدردان نیروی انتظامی باشند، تصریح کرد: در هفته بزرگداشت مقام فراجا امسال باید سنگ تمام گذاشته شود.

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه تضعیف پلیس، تضعیف نظم و انضباط است، خاطرنشان کرد: باید نیروهای نظامی و انتظامی را تقویت کرد چرا که نفع آن به خود مردم می‌رسد.

وی همچنین روز دامپزشکی را گرامی داشت و از وظایف این نهاد را سلامت دام‌ها در سطح شهرستان عنوان کرد.

امام جمعه جهرم با گلایه از وضعیت کشتارگاه دام شهرستان جهرم عنوان کرد: بهداشت در کشتارگاه جهرم رعایت نمی‌شود و متولیان امر ضمن رسیدگی به این موضوع نسبت به ایجاد کشتارگاه صنعتی دام اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟