68 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس البرز اختصاص یافت


68 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس البرز اختصاص یافت

کرج- رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با اشاره به رشد دو برابری اعتبارات مشارکتی این سازمان برای البرز گفت: ۶۸ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس البرز اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرالله رخشانی مهر عصر پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اقدام برای ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان البرز، تحول آفرین خواهد بود، افزود: میزان مشارکت خیرین در استان طی سال گذشته ۱۰۸ میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس استان البرز نیز در این مدت ۳۰۰ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی اعتبار صرف کرده است.

رخشانی مهر گفت: برای نخستین بار در کشور، ۶۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات مدارس استان تخصیص یافت.

وی افزود: سال گذشته سهم دولت در پروژه‌های مشارکتی ۵۲ میلیارد تومان بود و امسال نیز تاکنون ۵۲ میلیارد تومان صرف شده که پیشنهاد شده این رقم برای سال ۱۴۰۱ دو برابر شود.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: این امر با توجه به طرح استاندار برای ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان، در دستور کار قرار گرفت و اعتبارات مشارکتی به ۱۰۴ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: توافقی با بنیاد مستضعفان کشور برای ساخت ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در استان داریم که باید سازمان نوسازی مدارس استان برای جانمایی آن اقدام کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: البته با توجه به مذاکرات استاندار محترم با رئیس محترم بنیاد مستضعفان، ممکن است این تعداد افزایش یابد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است؟