ضروری ترین نیاز امروز مسلمین وحدت در برابر دشمنان است


ضروری ترین نیاز امروز مسلمین وحدت در برابر دشمنان است

سنندج ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ضروری ترین نیاز امروز مسلمین، وحدت و انسجام به معنای واقعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنج شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته وحدت در کردستان اظهار کرد: ضروری‌ترین نیاز امروز مسلمین در جهان وحدت و انسجام به معنای واقعی است.

وی افزود: دشمنان با اصل اسلام مشکل دارند و به نوعی هم دشمن سنی هستند و هم شیعه، بنابراین مسلمین باید با هوشیاری در برابر آنان ایستادگی کنند.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: وحدت بدین معناست که هم در گفتار و هم در رفتار منصفانه و عادلانه با هم کیش خود رفتار و برخورد داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان داشت: تنها چیزی که در این عصر می‌تواند مسلمین را بر مستکبرین و استعمارگران پیروز گرداند همین حفظ وحدت به معنای واقعی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: جهان اسلام نیازمند وحدت، مقاومت و بصیرت در برابر دشمنان دین خداست، بنابراین پاسداری از این ۳ امر مهم بر همه ما مسلمین امری واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و نیز حضور ملت ایران در محکومیت این آشوبگران، خاطرنشان کرد: جا دارد از همه نیروهای مسلح، امنیتی، انتظامی، بسیجی و سپاهی که برای خنثی کردن این توطئه دشمن در میدان حضور فعال داشتند، تشکر و تقدیر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!