شهدا درس «ما می توانیم» را نهادینه کردند


شهدا درس «ما می توانیم» را نهادینه کردند

فریدونکنار- جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شهدا درس اعتماد به نفس، خودباوری و ما می توانیم را در جامعه نهادینه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم قریشی پیش ازظهر پنجشنبه در یادواره شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی مازندران با محوریت شهید نوروزعلی یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری کشوری با بیان اینکه مردم مازندران در همه عرصه‌ها از جمله عرصه‌های دفاع مقدس، دینی و معنوی حضور چشمگیری داشته است، افزود: شهید حاج حسین بصیر از جمله سرداران شاخص استان به شمار می‌رود.

وی با اظهار اینکه حضور اقوام و اقشار مختلف از ویژگی‌های برجسته ایستادگی و مقاومت به شمار می‌رود، افزود: کارگران علاوه بر پشت جبهه در پشتیبانی از رزمندگان با حضور در دفاع مقدس و خط نبر نقش آفرینی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهید یزدانخواه چهار فرزند خود را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است، گفت: شهدا دستاوردهای دنیوی و مادی را فدا کردند تا ایرانی در آسایش و امنیت باشد و گرد وغبار بر صورت زنان عفیف ایرانی ننشیند و پای شیطان صفتان به خاک پاک ایران اسلامی نرسد.

سردار قریشی یادآور شد: دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی از جمله حفظ انقلاب و کشور ایران از دست دشمنان دا داشته است و اگر جانفشانی شهدا نبود ایران با حضور کثیف داعش و منافقان بدتر از سوریه و عراق می‌شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: درس شهدا اعتماد به نفس، خودباوری، خوداتکایی و اثبات شعار ما می‌توانیم، کسب موفقیت‌های ارزشمند در سطح جهانی و بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌هایی از ایران اسلامی در زمان پهلوی پدر و پسر با تشر از ایران جدا و به کشورهای شوروی و افغانستان و غیره بخشیده شده است، گفت: ارتش ۳۰۰ هزار نفری در دوران پهلوی توسط ۶۰ هزار مستشار خارجی اداره می‌شد و تمام طرح‌ها توسط آمریکایی‌ها تائید و اجرا می‌شد.

سردار قریشی با اظهار اینکه در دوران دفاع مقدس اطلاعات جنگ و دفاع را آمریکایی‌ها در اختیار صدام قرار می‌داد، گفت: آنان حتی سیم خاردار به ما نمی‌فروختند ولی برای صدام سلاح مدرن روز تهیه می‌کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: ایران اسلامی با الگوگیری از شهادت و عاشورا توانست در دفاع مقدس پیروز شود و دشمن در قبال تحریم همه جانبه نیز شکست خورده است و ملت به سمتی رفت که دولت آمریکا پای کنار آمدن با ایران اسلامی آمده است.

وی با اشاره به وقایع اخیر در کشور گفت: دشمن دید با روی کارآمدن دولتی که حرفش با رهبری بیشتر می‌خواند و منسجم و قدرتمند برابر آمریکا ایستاده است با اتحاد بین گروهک‌ها و دشمنان تلاش کرد تا فشار دیگری بر انقلاب وارد کند.

وی گفت: حادثه‌ای که برای خانم امینی رخ داد ممکن است در هرجای دنیا رخ دهد و دشمن با سناریوی از قبل طراحی شده سعی کرد فشار وارد کند درحالی که در کشور ما مسئولان وعده رسیدگی به حادثه را دادند ولی تمامی رسانه‌های غربی و سعودی توان خود را به کار بردند تا برای انشقاق و ضربه زدن به ایران اسلامی بسیج شوند.

سردار قریشی با عنوان اینکه اعتراض حق مردم است، گفت: اغتشاش و آسیب زدن به اموال مردم به هیچ وجه پذیرفته نیست و تلاش برای کشته سازی از مردم از جمله اهداف بوده است.

وی گفت: کسانی را با چاقو، سنگ و سلاح‌های پیشرفته جنگی که در اختیار ما نیست، کشتند و هدفشان کشته سازی مردم بوده است و دشمن در این حادثه با بی اعتنایی مردم مواجه شدند درحالی که شعارشان زن، زندگی و آزادی بود که ساخته حزب تجزیه طلب ترکیه بوده است.

وی گفت: مردم ما یک دسته بیشتر نیستند و آن‌هایی که اغتشاش ایجاد می‌کنند در جرگه ضد انقلاب قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی