خیرین مدرسه‌ساز در جامعه تکثیر شوند/درس گذشت نیاز مهم نسل نو


خیرین مدرسه‌ساز در جامعه تکثیر شوند/درس گذشت نیاز مهم نسل نو

اردبیل-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: شایسته است انسان‌های خیر و خیرخواه در جامعه تکثیر شده و امر خیر مدرسه‌سازی در مناطق مختلف ترویج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه ثریا کنعانی سادات در اردبیل اظهار کرد: هرچند انسان‌ها زود به دنیا آمده و زودتر نیز دنیا را ترک می‌کنند اما آنچه که در این بین به یادگار می‌ماند کار نیک و خیرخواهانه است که در راستای خدمت به هم‌نوع انجام می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس کار خیر و ماندگار شهدا را بذل جان و ایثار و شجاعت دانست و خاطرنشان کرد: در سایه کار ماندگار شهدا امروز این کشور و ملت از عزت، استقلال و زندگی آسوده برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: معلمان ما باید در مدارس درس گذشت و خیرخواهی را به نسل‌های آینده یاد دهند و از همین مدارس انسان‌های خیر تکثیر و کار نیک ترویج یابد.

قاسمیان افزود: کشور ما و استان اردبیل به شدت نیازمند توسعه و ترویج کارهای خیر و خداپسندانه است تا در حوزه‌های مختلف بدون تکیه بر منابع دولتی بتوان کارها را به پیش برد.

وی با ستایش عملکرد مجمع خیرین مدرسه‌ساز به عنوان یک نظام الگویی تربیتی و تعالی مسیر انسان‌ها تصریح کرد: عملکرد این مجمع در سطح ملی و استانی بی نظیر و قابل اعتناست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از خانواده مرحوم ثریا کنعانی سادات در ساخت این فضای آموزشی قدردانی کرد و افزود: این بانوی ایثارگر در کنار اهدای اعضای بدن خود و نجات ۱۱ بیمار با این عمل ماندگار خود نام نیک خویش و خانواده کنعانی سادات را برای همیشه زنده نگهداشت.

قاسمیان از رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز به خاطر فراهم کردن شرایط مناسب ساخت این فضای آموزشی خیرساز قدردانی و اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس نیز با پشتیبانی فنی و اجرایی در این حوزه یاریگر و کمک‌کار این مجموعه خیری است.

وی در توصیه به نسل آینده خاطرنشان کرد: در کنار دانایی و علم‌آموزی مهارت‌های توانایی روحی و معنوی را در خود ایجاد کرده و آموزش و پرورش نیز باید فضای سالم تربیتی را برای نسل آینده مهیا کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان