بازرسان کار بازوی اجرایی در جهت نظارت برحسن اجرای قانون کار هستند


بازرسان کار بازوی اجرایی در جهت نظارت برحسن اجرای قانون کار هستند

زنجان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بازرسان کار مهم‌ترین بازوی اجرایی در جهت نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مسائل ایمنی در کارگاه‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، طیب جعفری ظهر چهارشنبه در رزمایش سراسری بازرسان کار همزمان با کشور در استان زنجان نیز برگزار شد، گفت: صیانت از نیروی کار در کارگاه‌های تولیدی و خدماتی از اولویت‌های مهم بازرسان کار است.

وی ابراز داشت: رویکرد فعالیت بازرسان کار، پیشگیری از حوادث کار به ویژه در کارگاه‌های ساختمانی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بازرسان در جریان بازدیدها و بررسی‌های خود، راهنمایی‌های لازم را به صاحبان کارگاه‌ها و کارفرمایان می‌دهند.

جعفری تاکید کرد: قبل از شروع هر کار تولیدی و ساختمانی، موارد مربوط به ایمنی و احدها و حفاظت از نیروی کار، به نحو مطلوب باید تامین شود.

وی افزود: ۱۶ بازرس کار در این اداره کل فعالیت دارند و به طور مستمر با حضور در واحدها و کارگاه‌ها مسائل مربوط به این حوزه را رصد می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ابراز داشت: بازرسان کار مهم‌ترین بازوی اجرایی در جهت نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مسائل ایمنی در کارگاه‌ها هستند.

جعفری افزود: با ارتقای فرهنگ ایمنی کار، آموزش و رعایت درست مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست حوادث ناشی از کار کاهش می‌یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم