اجتماع دانش آموزی «سلام فرمانده» در ساری برگزار شد


اجتماع دانش آموزی «سلام فرمانده» در ساری برگزار شد

ساری- اجتماع بزرگ و هزار نفری سلام فرمانده با حضور دانش آموزان مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع هزار نفری سلام فرمانده با حضور دانش آموزان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ساری برگزار شد.

روح الله ایرانمهر معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر چهارشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان، از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

وی افزود: دفاع مقدس گنجینه فراموش نشدنی است که بر اساس آموزه‌های دینی ما شکل گرفته است و باید به نسل‌های امروز و آینده منتقل شود.

ایرانمهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و بیان اینکه دفاع مقدس گنج است و باید آن را استخراج کنیم، گفت: ما وظیفه داریم در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بکوشیم و یکی از راههای آن انتقال به دانش آموزان، کودکان و آینده سازان کشور است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: یکی از راه‌های انتقال درست مفاهیم و ارزشهای ناب شهدا در قالب هنر است و سرود «سلام فرمانده» نمایش عشق و ارادت دهه نودی‌ها به ساحت امام عصر (عج) است که به زیبایی و باشکوه خاصی به اجرا درآمده است.

این مسئول عنوان کرد: این برنامه به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد و دانش آموزان از نمایشگاه «ما مقاوم هستیم» بازدید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی