اجتماع امت رسول الله باطل کننده نقشه‌های دشمنان بود


اجتماع امت رسول الله باطل کننده نقشه‌های دشمنان بود

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان با صدور بیانیه ای مشترک تاکید کردند: اجتماع امت رسول الله باطل کننده نقشه‌های دشمنان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی و محسن افشارچی با صدور بیانیه ای مشترک در پی اغتشاشات اخیر در استان اعلام کردند: در روزهای اخیر و در پی فوت تاثر برانگیز یکی از دختران ایران زمین و همدردی مردم دلسوز ایران، برخی از دشمنان قسم خورده اسلام و ایرانِ اسلامی با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده، خیال خام آشوب و براندازی در ذهن خود پروراندند.

در این بیانیه با بیان اینکه حضور معنادار اجتماعی و مانور چند ده میلیونی در عزاداری‌ها و ابراز ارادت این ملت به حضرت سیدالشهدا علیه السلام و انسجام ملت شریف ایران دشمنان این ملت را به دستپاچگی انداخته بود، تاکید شده است: این جماعت با تحریک نوجوانان و جوانان، ساده اندیشانه درصدد بودند تا مردم شریف ایران را در مقابل اسلام و احکام نورانی آن معرفی کنند.

این بیانیه می افزاید: اما آنچه در روزهای اخیر و حضور حماسی مردم دینمدار زنجان در خیابان‌ها بیش از پیش بروز و ظهور داشت، مردمی بودن پایه‌های استوار نظام اسلامی بود که باطل کننده نقشه‌های شوم دشمنان این ملت بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان در بیانیه مشترک خود عنوان کردند: ضمن تقدیر و تشکر از بصیرت مثال‌زدنی مردم پایتخت شور و شعور حسینی که مثل همیشه پیشگام در در دفع فتنه بودند، ما بر این باوریم که این حضور حماسی و تجدید عهد مردم مسئولیتی دو چندان بر عهده تمام مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده تا بیش از پیش در پی احقاق مطالبات به حق این ملت صبور و قدرشناس باشند.

امام جمعه و استاندار زنجان افزودند: همچنین از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و عزیزانی که فداکارانه و صبورانه برای حفظ امنیت و اموال مردم مجاهدت نمودند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

حجت‌الاسلام خاتمی و افشارچی تصریح کردند: لازم به ذکر است فتنه‌انگیزی و اغتشاشات اخیر نشان دهنده اهمیت روشنگری، تبیین و ارتباط با مردم خصوصاً قشر جوان است تا مانعی باشد بر تحریف، سیاه‌نمایی و ارائه روایات وارونه از واقعیت‌های پیرامونمان.

ایشان یادآور شدند: قطعاً این وظیفه خطیرِ جهاد تبیین بر عهده مسئولان، خواص جامعه,, اهالی فرهنگ و هنر و اندیشه و تمامی مردم آگاه و دلسوز قرار گرفته است و اقدام عملی در این راستا و ایجاد فضای روشنگرانه ضروری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!