جمع‌آوری 50 میلیون تومان کمکهای مردمی در پویش «مشق مهر» فریدونشهر


جمع‌آوری 50 میلیون تومان کمکهای مردمی در پویش «مشق مهر» فریدونشهر

اصفهان - رئیس بهزیستی فریدونشهر گفت: امسال ۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی وغیرنقدی مردمی در قالب برگزاری پویش «مشق مهر» در فریدونشهر جمع‌آوری شد.

افسانه امیری در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب که پویش مشق مهر در فریدون‌شهر، همزمان با کل استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: این پویش در آغاز سال تحصیلی و با هدف جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی برای تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود و امسال این پویش از اول شهریور ماه با تبلیغات در فضای مجازی نصب بنر و برگزاری جلسات با خیرین آغاز شد.

وی ادامه داد: ما در طول سال پویش‌هایی مشابه این پویش را در مناسبت‌های مختلف مثل رمضان و یا در شرایط بحرانی مثل سیل و غیره در شهرستان فریدون‌شهر داریم.

رئیس بهزیستی فریدون‌شهر ضمن بیان این موضوع که امسال در پویش مشق مهر حدود ۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشتیم، تاکید کرد: علاوه بر حمایت‌های مالی حمایت‌های روانی و تحصیلی خیرین را برای دانش آموزانی که آمادگی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید را نداشتند و یا نمره‌های کافی برای ورود به پایه جدید تحصیلی را کسب نکرده بودند، شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: این حمایت‌ها از طرف معلمان یا دانش آموزان یا دانشجویان قوی‌تر در امر تحصیل انجام شد.

امیری تاکید کرد: زمانی که دریافت مشارکت از طریق پویش‌ها صورت می‌گیرد استقبال مردم به دلیل در نظر گرفتن یک برهه زمانی خاص برایش بیشتر است.

وی با بیان این مطلب که در شهرستان فریدون‌شهر حدود ۳۲۰ دانش‌آموز و دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که عضو گروه‌های معلولین و یا خانواده‌های فاقد سرپرست دارای صلاحیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی