روند درمانی بسیجیان مجروح در اغتشاشات مازندران رضایتبخش است


روند درمانی بسیجیان مجروح در اغتشاشات مازندران رضایتبخش است

ساری- فرمانده سپاه کربلا خدمت به مجروحان بسیجی حادثه اغتشاشات را وظیفه سپاه دانست و گفت: خوشبختانه روند درمانی مجروحان بسیجی رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز درمانی شهرستان ساری و عیادت از بسیجیان مجروح اغتشاشات اخیر در مازندران افزود: بررسی روند درمان مجروحان و نیز پیگیری مشکلات درمانی و همچنین تفقد و دلجویی از مجروحان هدف این عیادت و دیدار ذکر شده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه سپاه وظیفه خود می‌داند از مجروحان اغتشاشات سرکشی کند و روند درمانی آنها را بررسی کند، خاطرنشان کرد: سپاه در کنار مسائل امنیتی وظیفه دارد درحوزه سرکشی به حادثه دیدگان اغتشاشات، ورود پیدا کرده و پیگیر وضعیت درمانی آنها باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که تیمی متشکل از مجموعه‌های مختلف در سپاه تشکیل شده تا در مراکز درمانی سراسر استان حضور پیدا کنند افزود: این تیم از تمامی مجروحینی که در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر اعم اعم از نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی و کسانی که در این اغتشاش به نحوی آسیب دیدند، عیادت کرده و پیگیر روند درمانی آنهامی شوند.

سردار مسلمی خدمت به مجروحین را وظیفه سپاه دانست و گفت: همه توان مجموعه سپاه در خدمت کمک به مجرومین است تا در اسرع وقت سلامتی خویش را دوباره بدست آوردند و الحمدالله تا اینجای کار مجروحین از مراکز و روند درمانی رضایت داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کفش نوزادی دخترانه و پسرانه با طرح های جدید و خاص