تحلیل سیاسی قوی راه برون رفت از فتنه است/تقدیر از نیروهای فراجا


تحلیل سیاسی قوی راه برون رفت از فتنه است/تقدیر از نیروهای فراجا

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: راه برون رفت از فتنه ها و شناخت دقیق حق از باطل داشتن تحلیل سیاسی قوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح دوشنبه در جمع فرماندهان انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروهای انتظامی در فتنه اخیر پر تلاش ظاهر شدند و از امنیت کشور و مردم به خوبی دفاع کردند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در فتنه اخیر صدمات جسمی به بسیاری از نیروهای فراجا وارد شد اما به نظر من بیش از صدمات جسمی مطالب و شایعات دشمنان نسبت به نظام و نیروهای انتظامی تأسف برانگیز بود.

قناعت با اشاره به اینکه در دوران امام علی (ع) نیز فتنه‌های بسیار زیادی وجود داشت، ادامه داد: در ایام حکومت امیرالمؤمنین (ع) جبهه مخالف نیز اهل نماز و عبادت بودند و از این نظر فضا فتنه گون و غبار آلود شد.

درستی مواضع افراد را با آرمان‌های انقلاب بسنجیم

وی گفت: در انقلاب ما نیز در دوران امام خمینی در جبهه‌های غرب و جنوب علیه دشمن بعثی مقابله می‌کردیم و فضای حق و باطل بسیار روشن بود ولی در حال حاضر گاه فضا غبار آلود می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در فضای غبارآلود فتنه برای شناخت حق باید تحلیل سیاسی داشته باشیم، اظهار کرد: درستی مواضع افراد را باید بر اساس ملاک‌ها و معیارها و ارزش‌های اسلام و انقلاب بسنجیم.

قناعت با اشاره به بخش‌هایی از تاریخ صدر اسلام ادامه داد: اگر دوران زندگی امام علی (ع) و امام حسن (ع) را به درستی تحلیل کنیم بی شک به بهبود و ارتقا تحلیل‌های سیاسی و بصیرت ما کمک خواهد کرد.

وی گفت: عبور از فتنه‌های فعلی تمرینی برای گذشت از فتنه‌های بزرگ‌تر در دوران امام عصر (عج) است.

نیروهای انتظامی مقتدر و مظلوم هستند

استاندار خراسان جنوبی گفت: نیروهای انتظامی به واسطه حضور در خط مقدم فتنه‌ها علی رغم اقتدار خود در بسیاری از مواقع مظلوم واقع می‌شود.

قناعت با تأکید بر اقتدار نیروهای مسلح و به ویژه نیروهای نظامی و فراجا یادآور شد: با این وجود گاه توسط سلطنت طلب‌ها، گروهک‌های کومله و دموکرات و بی بصیرت‌های داخلی مورد هجمه واقع می‌شود.

وی ادامه‌داد: در خراسان جنوبی نیز طی فتنه اخیر مشکلاتی داشتیم ولی با تدبیر نیروهای انتظامی، شورای تأمین استان و به ویژه سردار فرشید فرمانده انتظامی استان نتوانستند در استان ما کشته سازی کنند و یا جایی را آتش زده و خسارت خاصی وارد کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ریخت و قیافه سحر قریشی در خیابانهای نیویورک آمریکا