اختصاص 3 دستگاه ام.ار.آی به اردبیل تا پایان سال


اختصاص 3 دستگاه ام.ار.آی به اردبیل تا پایان سال

اردبیل- معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سه دستگاه ام.ار.آی تا پایان سال با هدف توسعه امکانات و تجهیزات مراکز پزشکی به استان اردبیل ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی عصر شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های درمانی بیمارستان امام خمینی (ره)، با اشاره به اختصاص سه دستگاه ام. ار. آی به استان اردبیل تا پایان سال اظهار کرد: در خصوص سایر کمبودها در حوزه تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی و همچنین مراکز درمانی نیز بررسی‌های لازم با مسئولان دانشگاه انجام شد.

وی با اشاره به رویکرد وزارت بهداشت در دولت سیزدهم ادامه داد: عدالت و تعالی نظام سلامت شعار و رویکرد وزارت بهداشت در دولت مردمی بوده و رسیدگی به استان‌های محروم و تعالی نظام سلامت در مناطق برخوردار از اولویت‌های وزارت بهداشت است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اصلاح سقف تعرفه بخش دولتی، اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه درمان از جمله اقداماتی بوده که در طول ۱۰ ماه گذشته توسط معاونت درمان وزارت بهداشت انجام شده است.

کریمی ادامه داد: با اجرای طرح عدالت عمومی در بهداشت و درمان استان‌ها، شاهد یک جهش چشمگیر در ۲ حوزه فوق خواهیم بود و بخش عمده مشکلات زیرساختی، عمرانی و تجهیزات استان‌ها رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به استان‌های کم برخوردار و محروم همچون استان اردبیل در حال پیگیری است‌، گفت: تعدادی از بیمارستان‌های اردبیل قدیمی بوده و با توجه به این موضوع، خدمات در شأن مردم استان اردبیل به شکل مطلوب ارائه نمی‌شود و جایگزینی چند بیمارستان جدید و تجهیز مراکز درمانی در دستور کار قرار دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری طرح‌های درمانی مطلوب در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها سرعت تشخیص و درمان بیماران به شکل چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !