وعده رئیس‌جمهور در سفر به روستای لبد چهارمحال و بختیاری تحقق یافت


وعده رئیس‌جمهور در سفر به روستای لبد چهارمحال و بختیاری تحقق یافت

شهرکرد- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: وعده رئیس‌جمهور در سفر به روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان ظهر شنبه در آئین نواختن زنگ مهر با وزیر آموزش و پرورش به‌صورت ویدئو کنفرانس و حضور میدانی استاندار و تعدادی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در روستای لبد شهرستان کوهرنگ بیان کرد: رئیس‌جمهور خردادماه سال‌جاری در سفر به چهارمحال و بختیاری با حضور روستای در روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ برای ساخت ۲۰ مدرسه در این روستا قول داده بود.

وی افزود: به‌همین منظور اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با همکاری آموزش و پرورش استان عملیات اجرایی ساخت این مدرسه‌ها یک روز پس از سفر رئیس‌جمهور به استان آغاز کردند.

امیریان تصریح کرد: فعالیت این مدارس برای سال تحصیلی جدید با حضور دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول دختران و پسران آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای ساخت ۲ مدرسه در روستای لبد شهرستان کوهرنگ یک‌هزار متر مربع زمین از طرف مردم این روستا اهدا و ۲ مدرسه ۶ کلاسه در مجموع با ۱۲ کلاس و ۲۳۰ متر مربع زیربنا احداث شد.

کامران رهی تأکید کرد: همچنین پس از سفر رئیس‌جمهور به روستای لبد شهرستان کوهرنگ عملیات اجرایی مرمت مدرسه چهار کلاسه قدیمی روستا نیز انجام شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین