دانش آموزان خود را در برابر تهدیدات فضای مجازی خود را مستحکم کنند


دانش آموزان خود را در برابر تهدیدات فضای مجازی خود را مستحکم کنند

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید دانش آموزان خود را مکلف به درس خواندن بدانند و آگاهی خود را آنچنان بالا ببرند تا در برابر تهدیدات فضای خود را مستحکم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در سنندج اظهار داشت: انتظار می‌رود که دانش آموزان با درس خواندن و تلاش، قدردان زمان و دوران تحصیلی خود باشند و از این دوران برای کسب هرچه بیشتر علم و دانش بهره گیرند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید به درجه‌ای از دانش برسند که با مسائل روز با آگاهی و بصیرت برخورد کنند، عنوان داشت: شما دانش آموزان خود را موظف و مکلف به درس خواندن بدانید و چنان علم و آگاهی خود را بالا ببرید که در برابر فضاهای به وجود آمده همچون فضای مجازی مقاوم و مستحکم باشید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی فراهم کردن زمینه مقاومت و مستحکم بودن دانش آموزان در برابر فضای مجازی را وظیفه اولیا و معلمین دانست.

وی افزود: انتظار می‌رود معلمین دلسوز با بیان حقایق دانش آموزان را نسبت به کنش‌ها و واکنش‌ها آگاه نموده و به این آینده سازان مملکت درس زندگی، معنویت و معرفت آموخته تا اهداف و آرمان‌های نظام که محقق شده، حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دانش آموزان امانتی هستند که به منظور کسب علم و دانش در اختیار معلمین قرار گرفته اند و معلمین نیز وظیفه دارند در راستای تعلیم و تعلم به دانش آموزان هر آنچه دارند در طبق اخلاص گذاشته و درجهت بالا بردن سطح علم و آگاهی این عزیزان دریغ نورزند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به حضور پدران و مادران دانش آموزان در جشن نواختن زنگ مدارس در سال تحصیلی جدید بیان داشت: حضور والدین در مراسم آغازین سال تحصیلی مدارس، صحنه زیبا و دلنشینی را خلق کرده به گونه‌ای که سال تحصیلی امسال متفاوت از سال‌های دوران کرونا با عزت و احترام بیشتری شروع می‌شود.

وی با تبریک شروع سال تحصیلی به اولیا دانش آموزان و با بیان اینکه این مراسم به عنوان آغازی برای آموختن تربیت و درس انسانیت است، یادآور شد: تأمین نیازهای یک فرزند فقط پوشاک و خوراک نیست بلکه پدران و مادران بر اساس تجربه چندین ساله خود وظیفه دارند رشادت‌ها و فداکاری‌های گذشته و حال را برای فرزندانشان تبیین کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشتی فرنگی جام تختی / فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند