عفاف و حجاب عامل اعتلا و پیشرفت بانوان است


عفاف و حجاب عامل اعتلا و پیشرفت بانوان است

زنجان-استاندار زنجان گفت: دختران و بانوان با حفظ پوشش، عفاف و حجاب خود به هر نقطه ای که اراده کنند خواهند رسید بنابراین قدر ارزش‌های وجودی خود را بدانید.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر شنبه در آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت در هنرستان تلاش شهر زنجان گفت: دختران و بانوان با حفظ پوشش و عفاف و حجاب خود به هر نقطه‌ای که اراده کنند خواهند رسید بنابراین قدر ارزش‌های وجودی خود را بدانید و ضمن اینکه برای جسم خود اهمیت قائل هستید، در راستای تعالی ارزش‌های معنوی خود نیز کوشا باشید و هر دو این نعمت‌ها را به تناسب یکدیگر رشد بدهید.

وی با بیان اینکه آموزش در فضای حقیقی بسیار مهم است و خروجی خوبی دارد، تاکید کرد: دانش آموزان و خانواده‌ها باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه دختران در کشور با حفظ پوشش و عفاف به آنچه می‌خواهند، می رسند، ابراز کرد: با پوشش اسلامی بانوان می‌توانند به درجات عالیه برسند.

افشارچی با بیان اینکه بعد از دو سال تعطیلی دوباره مدارس بازگشایی شد و باید قدر این روزها را دانست، تاکید کرد: درست انجام دادن یک کار در گرو تلاش و کوشش است و برای موفقیت در مسیر علم باید سختی‌ها را متحمل شد.

وی بر لزوم توجه به استعدادها و تلاش برای شکوفا شدن آنها در دانش آموزان تاکید کرد و بیان داشت: بزرگ‌ترین کفران نعمت این است که فردی از استعداد خودش با خبر باشد ولی برای شکوفایی آن تلاش نکند.

استاندار زنجان تصریح کرد: امیدواریم سال تحصیلی امسال پر برکت باشد و دانش آموزان با تلاش بیشتر پله‌های ترقی را طی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال جدیدترین رقص حامد آهنگی روی آنتن برنامه اش ! / این مرد بمب رقص است !