پشت پرده اقدامات اخیر جریان کفر جهانی است


پشت پرده اقدامات اخیر جریان کفر جهانی است

مشهد ـ آیت‌الله علم‌الهدی گفت: جریان‌های استکباری و کفر جهانی پشت پرده اقدامات هنجارشکنانه اخیر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی پیش از ظهر شنبه در مراسم تشییع پیکر دو شهید اغتشاشات اخیر و دو شهید دفاع مقدس که در میدان شریعتی مشهد برگزار شد، با بیان این‌که حضور گسترده مردم نشانگر این است که مردم پای انقلاب و حکمرانی دین ایستاده‌اند، اظهار کرد: مردم نشان دادند از انقلاب و دین، دست بردار نیستند و مسئله اسلام و حکمرانی دین در کشور هیچ زمان کهنه نمی‌شود.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب و اصول آن که حکمرانی دین در زندگی اجتماعی است، با هیچ تحمیلی دچار مشکل و عقب‌نشینی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به شهادت جمعی از مردان غیور مشهدی برای حفظ عفت و حجاب نوامیس خود در واقعه مسجد گوهرشاد، خاطرنشان کرد: این دو شهید اخیر نیز در ادامه راه همان شهدا بعد از ۸۵ سال به آنان پیوستند.

وی یادآور شد: حرکت امروز ما در تقابل با عناصر مزدور و هم‌نوای با اجنبی یا تعدادی نوجوانان فریب خورده نیست بلکه حرکت ما در تقابل با استکبار جهانی و کفر سراسری کره زمین است.

آیت‌الله علم‌الهدی، جریان‌های استکباری و کفر جهانی را پشت پرده اقدامات هنجارشکنانه اخیر دانست و اضافه کرد: آنان برای براندازی حکمرانی دین در این کشور راهی جز توسل به مزدوران هرزه، عناصر هوسباز و بعضی نخبگان از دین گریخته ندارد.

وی افزود: آنان با حرکت رسانه‌ای سراسری و تهییج یک عده نوجوان ناآگاه فریب خورده، تصور می‌کنند مردمی که با صلابت و همت در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادند، از نتایج مقاومت خود به سادگی می‌گذرند اما امروز شاهد حضور نسل چهارم انقلاب در میدان هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که با حضور نسل چهارم انقلاب، انقلاب مقدس اسلامی و خون‌بهای شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده‌تر و جاویدتر از روز اول مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: در برابر منکر ابتدا باید از راه، محبت، صمیمیت و جذب استفاده کنیم که امروز بی‌حجابی به ابزار نرم استکبار جهانی تبدیل شده و با پدیده بی‌حجابی به میدان جنگ و مبارزه با انقلاب آمده است.

وی متذکر شد: بی‌حجابی در جامعه ما یک ناهنجاری است که نهادهای مسئول در جریان پیشگیری از جرم باید با آن مبارزه کنند و امیدواریم مبارزه با این پدیده در جامعه، صورت همگانی و همه‌گیر پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3