دانش‌آموزان با مهارت‌آموزی به بازارهای کار مطمئن دست می‌یابند


دانش‌آموزان با مهارت‌آموزی به بازارهای کار مطمئن دست می‌یابند

کرج- استاندار البرز گفت: رشد علم و دانش و مهارت در دانش آموزان و دانشجویان برای ورود به بازار کار و اقتصاد کشور از جمله رویکردها و برنامه‌های مهم ما در استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ که در مدرسه حضرت طاهره (س) در شهرستان چهارباغ برگزار شد، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، افزود: پس از دو سال که به علت شیوع ویروس کرونا، مدارس و دانشگاه‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شدند امسال شاهد حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس هستیم.

وی ادامه داد: امسال با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و اهتمامی که در مجموعه استان برای سال تحصیلی جدید شکل گرفته، شاهد تحولات و نشاط بیشتری در آموزش و پرورش استان خواهیم بود.

عبداللهی گفت: برنامه‌های ویژه ای را برای توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های آموزشی و پرورشی استان در دستور کار داریم و تاکنون نیز روند خوبی طی شده است.

وی افزود: با اقدامات و برنامه‌های ویژه ای برای جبران کمبودها و عقب ماندگی‌های استان وارد عمل شده ایم.

استاندار البرز گفت: رشد علم و دانش و مهارت در دانش آموزان و دانشجویان برای ورود به بازار کار و اقتصاد کشور از جمله رویکردها و برنامه‌های مهم ما در استان است.

وی افزود: این میز و نیمکت‌ها برای ما یادآور دوران شیرین تحصیل و برنامه‌ها و آمال ما برای آینده است، اکنون نیز با تمام توان برای رسیدن دانش آموزان و دانشجویان به فردایی روشن و تسهیل مسیر آنها تلاش می‌کنیم.

همچنین در پایان این مراسم با حضور مسئولان استانی، اداره آموزش و پرورش شهرستان چهارباغ افتتاح شد و عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه خیرساز در این شهرستان آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی